Prawo odstąpienia od umowy
Jako konsument masz 14-dniowe prawo do odstąpienia od umowy, gdy robisz u nas zakupy w sklepie internetowym.
Okres odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach od dnia otrzymania przedmiotu. Jeżeli w jednym zamówieniu zamówiłeś kilka różnych artykułów, ale są one dostarczane pojedynczo, termin biegnie od dnia otrzymania przez Ciebie przesyłki.
Jeżeli chodzi o umowę o regularną dostawę towaru przez określony czas, termin do odstąpienia od umowy wygasa po 14 dniach od dnia otrzymania przez Ciebie pierwszej rzeczy. Termin oznacza, że masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki na powiadomienie nas o chęci rezygnacji z zakupu.
W przypadku zwrotu towaru należy skorzystać ze standardowego formularza odstąpienia od umowy. Znajdziesz to na dole warunków handlowych.
W przypadku pytań dotyczących standardowego formularza odstąpienia od umowy możesz wysłać je do nas na adres kontakt@jslkeeper.pl
Rezygnacja z części zakupu
Jeśli kupiłeś u nas kilka artykułów, masz możliwość zwrotu jednego lub więcej artykułów, nawet jeśli zostały zakupione w jednym zamówieniu.
Pamiętaj, że nie otrzymasz zwrotu kosztów wysyłki, jeśli zwrócisz część swojego zakupu.
Zwrot
Po powiadomieniu nas, że chcesz anulować zakup, masz 14 dni na odesłanie przedmiotu do nas.
Za odesłanie przesyłki musisz zapłacić we własnym zakresie i ponosisz odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia powstałe w transporcie.
Brak prawa do odstąpienia od umowy
Tych umów nie można anulować:
Dostawy towarów, które w momencie składania zamówienia są wiążącą przedsprzedażą,
Dostawy towarów, które są odbierane na produktach, których nie ma na magazynie i są traktowane jako zamówienia klientów, Dostawy towarów, które zostały wyprodukowane zgodnie z Państwa specyfikacjami lub którym nadano wyraźny osobisty charakter.
Stan przedmiotu po odesłaniu go
Jeżeli rzecz straciła na wartości, a to dlatego, że używałeś jej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu funkcjonowania rzeczy, możesz odzyskać tylko część kwoty zakupu. Kwota, którą możesz odzyskać, zależy od wartości handlowej przedmiotu, a w niektórych przypadkach może to oznaczać, że możesz odzyskać tylko koszty wysyłki. Produkt można oddać tylko nie uszkodzony i nowy. Jeśli podczas użytkowania rękawic wynikną
Zalecamy odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu.
Brak oryginalnego opakowania może spowodować obniżenie wartości przedmiotu.
Zwrot kwoty zakupu
Jeśli anulujesz zakup, otrzymasz zwrot pieniędzy. Jeśli przedmiot jest uszkodzony, potrącamy kwotę, za którą jesteś odpowiedzialny.
Zwrotu płatności od ceny rzeczy otrzymanej od Ciebie dokonamy nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy Twoją wiadomość o chęci odstąpienia od umowy.
Zwrotu pieniędzy dokonamy przy użyciu przelewu bankowego, chyba że uzgodniliśmy inaczej.
Możemy wstrzymać się z płatnością do momentu otrzymania przedmiotu, chyba że prześlesz nam dokumentację potwierdzającą jego zwrot i udowodnisz, że został odebrany.
Przedmiot jest wysyłany do:
JSL Firma
Neksøvej 8
7400 Herning
Otrzymujemy tylko paczki, które są wysyłane bezpośrednio na wskazany adres.
Możesz również anulować zakup, powiadamiając nas i dostarczając go osobiście na powyższy adres, po uprzednim uzgodnieniu.
Prawo odstąpienia w zakupach komercyjnych
W kontaktach B2B (business to business) nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, chyba że uzgodniono inaczej w momencie zawierania transakcji.
Prawo do reklamacji
Kiedy robisz u nas zakupy jako konsument, do zakupu towarów mają zastosowanie przepisy ustawy o zakupach.
Oznacza to, że masz prawo do złożenia reklamacji przez 24 miesiące.
Jeśli Twoja reklamacja jest uzasadniona, oznacza to, że w zależności od konkretnej sytuacji możesz naprawić przedmiot, wymienić go, otrzymać zwrot pieniędzy lub obniżyć cenę.
Musisz zamieścić ogłoszenie w „rozsądnym czasie” po wykryciu błędu. Jeśli złożysz reklamację w ciągu dwóch miesięcy od wykrycia usterki, reklamacja będzie zawsze terminowa.
Jeśli reklamacja będzie uzasadniona, zwrócimy Ci (uzasadnione) koszty wysyłki. Towar należy zawsze odesłać w odpowiednim opakowaniu. Pamiętaj również o otrzymaniu paragonu za wysyłkę, abyśmy mogli zwrócić Ci koszty wysyłki.
Przedmiot jest wysyłany do:
JSL Firma
Neksøvej 8
7400 Herning
Otrzymujemy tylko paczki, które są wysyłane bezpośrednio na wskazany adres.
Zwrotu można również dokonać osobiście, przekazując nam towar.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokładny opis problemu, np. kopię potwierdzenia zamówienia, numer rejestracyjny i numer rachunku bankowego, na który może nastąpić zwrot, kopię ewentualnego poprzednia korespondencja itp.
Wszystkie towary, które są zwracane z powodu wad przy odbiorze, muszą być zwrócone w takim samym stanie i opakowaniu, w jakim zostały wysłane – co do zasady towary, które spełniają warunki 24-miesięcznego prawa do zwrotu, są naprawiane, jeśli nie opłacalny, przedmiot jest wymieniany z odnowionym 24-miesięcznym prawem zwrotu.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@jslkeeper.pl w przypadku pytań dotyczących zwrotów i zwrotów.